هوش تجاری

با توسعه فناوری های ارتباطاتی و اطلاعاتی انبارهای کالا جایگزین انبارهای داده شده اند.

انبارهای داده ای که امروز از انبارهای کالا ارزشمندتر شده اند و بر خلاف انبارهای کالا که ارزش موجودی آنها با تعداد کالای موجود در آنها متناسب است، انبارهای داده با افزایش داده ها ارزشی چند برابر پیدا می کنند و از طرف دیگر محدودیتی در ذخیره سازی داده ها وجود ندارد.

در کنار پیشرفت فناوری های ذخیره سازی اطلاعات، هوش مصنوعی نیز به پیشرفت های بسیار زیادی دست یافته است که در علوم مختلف از ابزارهای آن استفاده می شود و در واقع این ابزارها هستند که انبارهای داده را بسیار پرارزش کرده اند. تکنیک های دسته بندی بر مبنای شاخص های متعدد و یا تصمیم گیری در شرایط نایقینی و ابهام از این دسته هستند.

Business Intelligence

در واقع هوش تجاری استفاده بهینه از ابزارهای هوش مصنوعی و فناوری های ارتباطاتی و اطلاعاتی برای تصمیم گیری های دقیق و بهتر و آگاهی عمیق تر در زنجیره تامین و فرآیندهای متعدد کسب و کارها است.

در میان همه زنجیره های تامین، زنجیره مواد غذایی هم به لحاظ تنوع و هم اهمیت دارای پیچیدگی های خاصی است که جز با استفاده از فناوری های هوش تجاری نمی توان مدیریت دقیقی را بر آن اعمال کرد.

تیم مهدا از متخصصین هوش مصنوعی و همچنین مدیریت تشکیل شده است که در کنار تجربه ای نزدیک به نیم قرن توانسته است تا تحولاتی عمیق در زنجیره تامین مواد غذایی را به وجود آورد.

ایجاد پلتفرم های مبتنی بر هوش تجاری امکان استفاده تمام شرکت های تولیدی و توزیعی از این خدمات را در یک بستر ابری امن را فراهم کرده است.

این خدمات به صورت خدمات می تواند در اختیار شرکت ها قرار گیرد.